Drömmar som inträffar?


Munnen full av mjuka bröst,
handen full av vilja
dags att utforska skogens ljus
ta dig till himmlen mot din vilja.

Din änglasång än jag hör,
"sluta ej då jag dör!"
fortsätt färden mot din gud
som jag skapar ur mitt djur

Flåsande vi slutar med vår himmelsfärd
åter igen du vilar mot mitt bröst
hjärtat dunkar i takten mot min röst
"Jag ger ingen tröst"

Men du ligger bara och ler
finns det inga fler?
Som kan se det jag ber
bara du som denna känsla ger

Din midja är smal
och din höft är i trimm
Du är riktigt vacker Linnéa Lind
Nu vår dans tar slut i månens ljus



En dikt till dig, du kan nog bara ana vem du är. Dikten är om drömmar som kan inträffa.
OBS! Känner ingen Linnéa Lind OBS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0