Lyssna till en varning från en dåre utan identitet,

Ett tal jag har skrivit, ska försöka spela in det så det blir mer inlevelse.

Lyssna till en varning från en dåre utan identitet,

Sluta upp med att förneka samhällets fel och motverka folkets svek. Ni generationer med identitet och historia, ni som har upplevt en tid innan denna och känslor som nu är passé, börja reagera, jag ber eder börja se. Nu sitter ni bara där på era slappdruckna rövar och dricker er berusade av det vin som förtrollar er till lydnad mot något som saktar demolerar generationen av idag och framtida. Detta vin är er lösning från problemen, ni blundar men vi ser de hemskheter som var dag får fotfäste i vårt samhälle och flyttar fram sina klor som dryper av blod från den identitet som vi hade en gång. Vi är den identitetlösa generationen som aldrig kommer finna den själsliga harmoni och tillhörighet, ni har skapat oss och vi är era demoner. Vi är era demoner som får er att uppfatta verkligheten trots att vinet flödar, ni ser oss som står och brölar, ni hatar oss, ni i sanningens namn hatar oss. För ni vet att det som nu lever har ni skapat, det som nu sjungs är sant och ni gör inget för att råda bot på de problem som bekymmrar era barn och barnbarn. Ni gör ingenting för den framtid som vårt folk och land ska bygga på, ni är egoisterna som säljer ert arv och era barnsframtid till förmån för det materialistiska samhällskrafterna som demolerar den inre världens värde och harmoni. Ni är massan som förråder er historia, er identitet och ert folk, ni är massan som kommer bli ihågkommen som förrädare och bödlar, för i ärlighetens namn vet jag ej om vi kan resa oss efter ert förfall av den värld som vi födds i. I ärlighetens namn så vet jag inte om ni redan har dömt oss till döden där dödsgudinnan står och ler mot er fåfängda sjävlförakt och passivitet som skapar hatet till något som en gång var ert.

Lyssna till en varning från en dåre utan historia,

I sökande av det okända ni glömmer det vida kända, ni glömmer det som skapar en bas och en trygghet bakom er. Ni glömmer det som har hjälpt er till det ni är idag och som har visat er en obotlig kärlek som ni har förvaltat med hat. För ni går i hatets tecken där hatet mot oss som påminner eder om er identitet och där ni härstammar från är det enda sanna hatet, det enda hat som accepteras och det enda hat som hyllas!
 
Mitt liv är fyllt med vemod och allt har blivit svart, det finns få saker som gör så att jag känner lycka och att kämpa mot er är en av dessa saker då jag vet att man får ingen seger utan kamp. Jag vet också att för var dag jag kämpar så försvårar jag för er och får er att hata. Med detta hat jag skapar från er livnär jag mig på, det upplyfter mig till de höjder där jag kan se er och hur patetiska ni är som hatar det som skapade er.
 
Likt en saga jag spinner min väv där alla delar fyller en funktion, en funktion som raserar den verklighet ni lever i och får er att inse att "denna hemska människa" har en poäng men likt den autoreflex ni har så skrattar ni åt mig och i en förvriden rädsla ni flyr från den glimt av livet jag gav er. Men i smyg så kräver ni nu mera och jag har fått in er i en spiral där ni allt efter tiden går vill se mer och mer av min verklighet än eran fantasivärld. Jag har förpestat ert sinne med en "högre sanning" och nu ni börjar förstå ert fasanfulla brott som likt en skuggvarelser kryper i ert skin och får er att känna ånger mot det ni har skapat. Ni kryper nu inför oss, återigen kryper ni för era demoner som ni själva har skapat. Era liv ligger i våra händer och det är endast på nåder ni nu lever era patetiska trångsynta liv som har öppnat för denna främmande makt som försöker rensa ut oss i vårt eget land.


Lyssna till en varning från en dåre utan kultur,

I den sköna natur jag tänker, tänker på en framtid där städer brinner, där folket sakta försvinner och börjar se konsekventerna av den naivitet som upplyfter dom i tron på människans godhet. För det man glömmer när man pratar om människans godhet är demonen inom oss, den best som hungrar efter hat,lögner,mord och andra representanter för mörkret. För vi, den intelligenta människan är inte god. Vi är mer hänsynslös och mordisk än tidigare varianter av våra föregångare. Idag så förkastar vi våran natur, våran art och våra säregenheter som skiljer oss från andra. Idag så förespråkar vi vår egen undergång genom förlänga lidandet av människor som skulle dö ifall vi inte försökte leka Gud. Idag så går vi mot den brinnande avgrunden frivilligt och välkommnar den med öppna armar, människan är inte enbart "god" utan tydligen idiotisk också enligt denna naiva massa.
   
När jag går runt i skogarna, dalarna och vid sjöarna så inser jag historiens klang i dessa platser, mina minnen som lagras här och inom mig som alltid kommer vara en del av denna vackra verklighet som sakta förpestas av den dekadenta människosyn som så ihärdande håller på trots att all vetenskaplig och sunt förnuft skriker och gråter mot den.
 
 Vi, den identitetlösa generationen är de sista av idag men de första av imorgon, vi är de som resterande generationer ska bygga på och det är vi som ska skapa den framtid som vårt land ska leva i. Vi har valen i våra händer, vi har en sak som de andra inte har, vi har kärleken till den identitet vi borde ha, vi har kärleken i våra hjärtan för det vi kämpar för. Det gör oss starka, det gör oss osårbara i det långa loppet då kärleken till det vi tror på får oss att glömma rädslan för det vi hatar. Denna kärlek får oss att stå rakryggade när vi mötter föräddare och våra bödlar, ty vi lever vidare i minnet av kärleken för vi är och kommer förbli att vara frihetskämpar!

Ett citat att avsluta med.
?Jag är trött på att leva i drömmar om den stora förtiden och den stora framtiden, medan den lilla stinkande samtiden yrar runt mig, drömlös. Jag blundar, slumrar in, ser kartan upplösas, ser drakskepp och museum i brand, massorna gräver massgravar åt sig själva,?
Autonom på motpol.nu

Kommentarer
Postat av: Vaevictis

Ett utmärkt inlägg! Väljer härmed att kopiera texten, för att spara den på en förevigad plats, dvs min hårddisk ;)

2007-12-13 @ 14:35:23
URL: http://vaevictis.blogg.se
Postat av: Mediadrev

Tackar :)

2007-12-13 @ 22:25:04
URL: http://mediadrev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0