En ny stil

Nu ska jag faktiskt göra något som helt går emot strömmen, som totalt är annorlunda från vad jag brukar göra. Jag kommer säkert få hur mycket skit som helst för det här, men så är det. Jag följer min inre vilje och den tvingar mig med några personers som vill veta mina sexhemlisar och skriker "Men oh Mediadrev berätta för oss hur du får alla snyggingar". Då kör vi.

Denna guide vänder sig till er som vill piffa upp det lite i sovrummet, så ifall du är en sexguru så kan du sluta läsa här. Jag själv är inte direkt någon Gud i sängen men dock så är jag relativt ung, men jag brukar inte heller ha dåligt samlag utan det brukar sluta med att båda partner blir nöjd. Detta är till en ganska stor del av att jag njuter mer när min partner njuter och när hon når sitt klimax är jag aldrig långt från mitt. Det är också därfor jag har valt att slamra ihop några punktformer för att hjälpa de som anses vilja ha hjälp och för er andra kanske en intressant och rolig läsning. Kom ihåg att jag berättar från en killes perspektiv.

1. Förberedelse

Om du har ett stadigt förhållande och vill ha samlag så borde du börja tidigt. Nu menar jag inte i förhållandet utan snarare på dagen. Känner du att du vill ha samlag så ska du börja att "reta" och förbereda din partner mentalt. Kom ihåg att jag pratar från en killes perspektiv och ifall du nu är en liten pojke så är du medveten om att kvinnor behöver 20 minuter (oftast) "förspel" för att kunna uppnå orgasm. Så därför vill jag att du förbereder henne mentalt under dagen med kanske lagom sexuella anspelningar, gör sånt hon gillar och tänder lite på. Gör det gärna diskret så hon bara kan ana varför du gör det. Var gärna nära henne så hon känner din kropp och att du är där för henne. En sådan skyddande tanke, våga också säga nej ifall hon ger sig tidigare än beräknat så du retar upp henne ännu mer och när ni väll kommer till sängkammare så är ni båda väldigt uppeggade.

2. Förspel
Detta kan nog ses som det viktigaste delen då du verkligen har fått en tjej som både är intresserad av dig och kan tänka sig ha sex med dig. Inte för att sätta en press på dig men här kommer faktiskt alla förväntningar hur bra detta ska bli. Det viktigaste är att du inte ska vara nervös eller skämmas för något som t.ex du har en liten penis och då menar jag under medel som 15cm. Jag ska inte heller ljuga för dig storlek spelar roll, jag har frågat många tjejer och de säger alla samma sak. En penis under 15cm är för lite så ifall du har en liten penis så är detta extra viktigt för dig. Men du ska inte hänga läpp ifall du har en liten penis, då det är förspel nu och precis som i fotboll så kan allt hända. Det viktiga är som sagt att du inte blir FÖR nervös utan du har ditt lugn och låter det gå sakta till, du ska inte skynda på något för då blir det ofta skit av allt. Om du har möjlighet så ta gärna reda på vad hon gillar och inte gillar, var inte blyg för att fråga det kan vara sexuellt uppeggande att fråga och kanske göra en lek av det? En lek kan gå till där man skriver ned 1-6 vad man vill partnern ska göra och slår en tärning så turas man om. Om du letar efter tekniker hur man bäst ger oralsex eller liknande så är du fel ute, för alla gör olika och tjejer tycker om olika. Men det jag kan hjälpa er med är att tänka på att stimulera och slicka klitoris mest för det är här som det är skönast. Men glöm inte att även stimulera blygdläpparna för att uppnå en variation och ta gärna olika tempo på tungan.  Nu kände jag att vi stressade fram lite saker och glömde något av det jag uppskattar mest att göra, smeka tjejen på hennes erogena zoner detta betyder inte bara bröst, klitoris utan även lite mer "okända" zoner där mina personliga favoriter brukar vara nacke, lår, armar och mage. Tänk på att var varsam och var uppmärksam på hur tjejen reagerar, ifall hon ryser är det underbart! Så för att göra det kortfattat
  • Var varsam och mjuk.
  • Ta god tid på dig.
  • Koncentrera på HELA kroppen.
  • När du ska göra något nytt gör det långsamt och kolla henne i ögonen.
  • Var inte nervös!
3. Samlag
Nu till den svåraste delen att förklara och försöka beskriva då det varierar från tjej till tjej. Här om dagen såg jag ett avsnitt på two and a half men och där gav "sexguden" råd till sin bror att var bra på grunderna istället för de avancerade. Jag måste hålla med honom, det är nog lättare att fokusera på grunderna ifall det är bland de första gångerna ni ska ha sex. Efter ett långt förspel så borde ni båda vara redo och låt det börja lugnt så du själv känner att du klarar mer än fem minuter, för tro mig det finns inget skämmigare och mer förodmjukande att komma efter två sekunder. Men vad är egentligen grunderna? Jag har själv ingen aning och kommer att försöka bygga upp något som jag själv satsade på. Jag satsade på varaktighet och på känsla, det bästa råd jag nog kan ge är att låta dina instinkter styra med en självmedvetande som styr dig. Går det för snabbt så säg till, du måste våga att säga till henne att sakta ner eller våga själv att sakta ner. Några har frågat mig vilken ställning jag tycker om och vilken ställning som är bäst. Jag svarar nästan alltid att det är olika från person till person vilken ställning som är bäst och min favorit är när jag blir riden. När man pratar om standar ställningarna så brukar man ofta nämna missionären, för den som inte vet så är det när killen är överst och jag anser att den kan vara ganska tråkig. För där kan det nästan bara gå åt helvete ifall båda är oerfarna då det är samma jargon konstant. Man måste försöka piffa upp den, olika tempo, tjejen gör något som t.ex river en på ryggen eller korsar benen runt en. Man måste våga piffa upp saker. Ifall tjejen har svårt att komma under samlag men känner att det skulle vara möjligt så testa med att lägga en kudde under henne, så man kommer lite mer rakt in. Detta är ganska enkel metod och den fungerar ibland. Men våga testa olika ställningar, våga göra fel. För ifall ni inte testar så vet ni inte vad som är bäst.

4. Efterspel
Nu kanske ni trodde det var slut här men inte då, efterspel är VIKTIGT men dock inte lika viktigt enligt mig som resten. Att du ligger kvar smeker henne och visar med handlingar att du uppskattar hennes närhet och att du inte är den som utnyttjar henne. Ta henne mot ditt bröst och låt henne höra ditt hjärta slå. Prata och ha lite mysigt tillsammans.

Detta var allt för denna gång, nästa gång kommer det vanliga inlägg igen :)

Kommentarer
Postat av: ruby.

vad söt. ^^

2008-01-31 @ 22:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0