Ät inte den gula snön.

I den svarta skuggan av månen sover jag på alla barns drömmar, i hoppets månglans lyser jag av era rädslor. Ni kallar er människor men jag skrattar åt er, ni är svaga. Era svagheter ger mig min styrka och era dumdristigheter får mig att växa. Ni påstår att ni hatar onda saker men ni vet inte vad som är onda ting, ni hyllar det så kallade goda men förnekar dess existens. Ni ljuger, mördar och skändar era egna samtidigt som ni förnekar att det har hänt och vägrar att göra något åt händelserna. Ni är som vilsna får som styrs av det blåljus från TV-apparaternas himmel och det svart vita tryck på tidningarnas omslag. Ni röstar i så kallade fria val om saker ni inte har någon kunskap om, ni röstar på personer som ni tror är grupper men dessa personer ljuger och mördar större ting än människor. Ni vet alla om detta men sover ändå gott om natten, ni äcklar mig.

Men min enda önskan är att jag ska vara mänsklig.....



Högt på mitt berg jag står
Svart är min kropp och själ
Mina tankar ej samlade är
Mitt sinne jag ej längre bär
Vackra ord kan fånga mig lätt

Min sköld jag aldrig tar ner
Frågar mig alltid om jag gör rätt
Dags att våga följa mitt mål
Våga leva som jag lär
Ryckas med av det jag vill
konsekventerna får stå still.

Ät inte den gula snön.

The consequence shall stand alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0