Genomgång av mina favoriter

Jag listar mina mest älskvärda inlägg.

Kärlek
Vad är kälek?
Samvetets strid i en Stäppvargs kropp ( Rekommenderar)
En ny stil ( 18 års gräns )


Reflektioner
Albus Dumbledore smygnazist?
Omoraliskt sex
Mörkret är totalt
Jag vänder mig inte om
Den långa vägen tillbaka till min brinnande stad
Människan med rätt att konsumera

Filosofi
Tankar om livet
Konversation
Tankarna
Kvinnosyn (Rekommenderar)
Drick aldrig mer vin med leverpastej i en kall decemberkväll
Andligheten är död

Noveller
I nöden är lyckan finns
Början?
Pappa berätta en saga (Rekommenderar)
När de träffades del 1 (Rekommenderar)
Novel del 1


Stäppvarg
Misantrop
Misantrop 2
En Stäppvargs promenad
Den finske skolmördaren
Det var en lång väg hem för vår Stäppvarg
Sov nu drömmarnas prins


Tal
Det du ser är det sant?
Lyssna till en varning från en dåre utan identiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0