Konversation

-Varför kan du inte bara acceptera mig som jag är? Varför vill du alltid att jag ska vara som alla andra? Tycker du inte om mig?

- Men det är inte det har jag ju sagt, jag vill bara att vi ska ha något..... normalt. Va inte löjlig nu, du vet att jag älskar dig det kommer jag alltid att göra.

- Men jag är inte normal, vi är inte normala. Varför ska vi då sträva efter det normala?

- Jag vet inte, det är väll varje människas instinkt att anpassa sig i flocken, att infinna sig i gränserna för det normala. Det är den morala värdegrunden som har skapat det antar jag.

- Men skit i moralen, den har bara skapats för att vi ska vara som får, ett djur i flocken! Jag vägrar att acceptera moralen som har skapat oss till trälar. Att tänka instinktivt, kreativt och impulsivt är det som man måste kunna i trångmål annars skulle man aldrig överleva i det naturliga samhället.

- Men det naturliga samhället finns inte mer, vi lever i en epok som är mer elektronisk än mänsklig då vi inte behöver tänka alls så är det mest kreativa och impulsiva ett nytt ketchup inköp.

- Det är hemskt vilken världsbild du har, där du framhäver att vi är som trälar och bara följer direktiv. Där tanklöshet går före bevarandet av det egna samhället och folket.

- Är det inte så? Är det inte just nu ett folkligt och rasligt mord av våran sort? Där snart vi kommer kunna skapa den elektroniska "människan", ju mer vi strävar efter perfektion ju mer vi kommer bort från det naturliga det mänskliga.

- Jag kan hålla med dig att det är ett folkligt och rasligt mördande på gång då vi försöker spe ut vårt folk med andra kulturer. Men det naturliga kommer alltid att finnas där då vi är från naturen och naturen är det perfekta. Men det vi gör nu att vi försöker härska över naturen är dumdristigt då det bara gör så att vi förlorar planeten vi delar med alla varelser mycket tidigare än väntat.

- Ja naturen är det perfekta, naturen är Gud då den skapade oss och allt som lever här. Men religionen, läran om naturen är och kommer aldrig att vara perfekt då det är människor som har skapat den och då kommer den alltid vara dömd till misslyckande. Precis som naturen har skapat att lejon som kan döda en antilopp så kan naturen döda en människa. Det får man aldrig glömma, då vi lever och vi dör. Men det är det som vi gör mellan som spelar roll så varför inte göra något för att hylla det som skapade oss?

- Varför inte sträva efter så mycket kunskap så man kan föra över det till sin efterkomma för att hjälpa dessa, så dom inte kommer få prövningar av oss som invandringen prövar oss idag. Jag vill lämna över den bästa möjliga framtid för mina barn, utan det hat som nu kommer efter oss i vågor av de som "styr" , där demokratins offer svartmålas i de styrande salarnas medieutbud som har sina trogna lobbyist i regeringens hus. Men frågan jag själv ställer mig flera gånger är vem som verkligen styr, det mediala eller regeringen.

- Själv tror jag att det är median som styr vad regeringen ska bestämma i för frågor. Då det är medikoncernerna som styr själva agendan men regeringen som styr vilken punkt/åsikt som kommer att intas.
Jag håller med dig att det är sjuktligt att ett styrelsesätt som kallar sig själv folkvald då jag inte ser mig som en av folket med knarkarna, våldtäktsmännen , pedofiler eller de utvecklingstörda då dessa är belastningar i det samhälle som jag och vi lever i. Då jag som gör samhället nyttigt före min egen nytta ska rangordnas med samma röstberättighet som pedofiler m.fl. Är inte det sjukligt så vet jag inte vad!

- Jag håller med dig, låt oss nu göra en pakt som vi aldrig kommer att svika där vi ska krossa demokratin med demokrati!

- Med dig vid min sida är vi som gott i mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0