Flyr du så flyr du livet, slåss du så möter du döden.

Kolla runt dig, ser du att allt egentligen är fel? Allt är sjukt allt är helt fel, men jag gråter inte mer. Jag spiller ingen tår, överallt jag ser idioter och mänskliga får. Jag ser människan så sjuk och svag, så förpestad och med en vilja som är vag. Jag dundrar fram genom livet, kollar vänster, kollar höger ser bara döda ögon och tomma ansikten. Rotlösa söndertrasade själar befolkar stadens gator, över hustaken lever friheten bortom världen lyser hoppet, kanske någon dag når man dit. Livet är ett slagfält, styrkor rycker fram du kan antingen fly eller slåss för att leva. Flyr du så flyr du livet, slåss du så möter du döden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0